July 23, 2012

23.07.2012




Moje nové topánky... Značka?? Netuším! Made in China...asi tak ako všetko v dnešnej dobe... objednala som ich z netu (iMODA). Kvalita je taká, aká bola aj cena. Nehovorím, že su nekvalitné, pretože mne maximálne vyhovujú po všetkých stránkach, uvidím koľko vydržia. 
Nohy ma v nich nebolia vďaka platforme, aj keď opätok má 12cm. 


Čo sa týka doručenia atď. som veľmi spokojná. Objednala som ich v pondelok a v stredu som ich už mala na nohách. Tak čo sa tohto týka tak iModu odporúčam. Nájdete tam kopec oblečenia (mne sa nejako nepáčilo nič, všetko mi prišlo tak trochu lacno vyzerajúce) a topánky. Z tých som bola unesená. Kvalita sa síce nedá porovnať s kvalitou topánok za 120eur, ale vyzerajú proste božsky. Ak hľadáte niečo na jednu sezónu, čo nebude mať nikto a k tomu ešte za prijateľnú cenu tak si určite vyberiete.












No comments:

Post a Comment